Dla Club Med, lidera międzynarodowej turystyki luksusowej, zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy szereg serwisów internetowych. Pośród nich szczególnie wyróżniają się skrojone pod konkretne kampanie typu performance strony www, które skutecznie realizują cele marketingowe naszego Klienta i generują leady sprzedażowe. Od 2011 roku współpracowaliśmy m.in. z brytyjskim, niemieckim, izraelskim, amerykańskim, skandynawskim i francuskim oddziałem Club Med.
Klient

Klient

Club Med to francuska firma specjalizująca się w organizacji luksusowych wakacji all-inclusive dla najbardziej wymagających klientów z całego świata. Założona w latach 50. ubiegłego wieku przez grupę olimpijczyków firma powstała z pasji do wolnego podróżowania. Obecnie Club Med stawia przede wszystkim na komfort i luksus, jednakże firma nie zapomina o wartościach, jakie przyświecały jej założycielom: przyjaźni, radości życia, bliskości natury, spontaniczności, pięknie i świecie bez granic. Club Med jest obecny na kilkudziesięciu rynkach świata.

screen frame
screen fixed

Wyzwanie

Dostarczane dla Club Med serwisy i aplikacje internetowe, pomimo różnych form realizacji, mają przede wszystkim efektywnie realizować cele marketingowe spółki i tym samym przyczyniać się do sukcesywnego zwiększania liczby osób korzystających z oferowanych przez firmę ekskluzywnych wyjazdów.

Jednym z głównych wyzwań realizowanych projektów była identyfikacja potrzeb zarówno samej spółki, jak i jej potencjalnych klientów, którzy stanowią bardzo wymagającą i zindywidualizowaną grupę docelową.

W ramach realizowanej długofalowej współpracy musieliśmy mierzyć się również z wyzwaniem zaprojektowania optymalnego User Experience i poszczególnych funkcjonalności (takich jak np. dynamiczny formularz wyboru oferty zintegrowany z wewnętrznymi systemami zamawiającego), które byłyby w równym stopniu atrakcyjne wizualnie, co generowałyby leady sprzedażowe.

Rozwiązanie

Pracę nad każdym z projektów zawsze rozpoczynaliśmy od przeprowadzenia dogłębnej analizy potrzeb biznesowych naszego Klienta. Poprzez integracje narzędzi takich jak chociażby system SALESmanago czy aplikacja Hotjar, pozyskaliśmy dane behawioralne i transakcyjne dotychczasowych klientów Club Med, na podstawie których przygotowaliśmy m.in. mapy aktywności użytkowników na różnych stronach spółki.

W oparciu o pozyskane dane stworzyliśmy makiety lo-fi i projekty graficzne będące doskonałą odpowiedzią za zidentyfikowane potrzeby Club Med i jej klientów. W ten sposób mogliśmy połączyć atrakcyjność wizualną z najlepszymi praktykami User Experience.

Zaimplementowane przez nas rozwiązania, takie jak intuicyjna nawigacja, optymalne CTA czy dynamiczne, podzielone na kolejne kroki formularze ofertowe, przyczyniają się do obniżenia współczynnika odrzuceń, jednocześnie wpływając pozytywnie na doświadczenia użytkowników.

image
image

Rezultaty

Wynikiem naszej pracy są atrakcyjne i skrojone pod wymagania Klienta serwisy sprzedażowe, które za sprawą swojego nowoczesnego charakteru podkreślają pozycję Club Med jako globalnego lidera, wpisując się jednocześnie w wartości wyznawane przez firmę. Wykorzystanie licznych funkcjonalności (m.in. formularzy ofertowych, interaktywnych kreatorów) wzmacnia funkcję sprzedażową serwisu skłaniając użytkownika do zapoznania się z całą ofertą firmy i ostatecznie skorzystanie z oferty. Wypracowane na podstawie rzetelnej analizy rozwiązania charakteryzują się wysoką funkcjonalnością, co przekłada się na maksymalizację efektywności sprzedaży oraz wzrost współczynnika konwersji serwisów.

screen frame mobile
screen
  • photo 0
  • photo 1
  • photo 2
  • photo 3
  • photo 4
  • photo 5
  • photo 6

Zakres pracy

  • Opracowanie architektury informacji
  • Projektowanie graficzne
  • Responsive Web Design
  • Front-end i Back-end
  • Integracja z wewnętrznymi systemami informatycznymi
  • Hosting

Data realizacji: styczeń 2011 - teraz

UI UI

Projekt w liczbach

21% więcej wykupionych wakacji all inclusive

8 lat współpracy

39 dostarczonych serwisów internetowych
„Crafton always go the extra mile. If they feel they can give you more valuable input, they always do. That helped us a lot.”

Dane Aguiar

E-Commerce Executive
Crafton CEO - poznajmy się Crafton CEO - poznajmy się
Aha, a tak przy okazji: korzystając z tej
strony akceptujesz
politykę cookies. OK
Piotr Kulczycki
managing director

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka dotyczy plików cookies i odnosi się do stron internetowych ("Serwis"), których operatorem jest Crafton z siedzibą przy Ul. Woźnej 14/7, 61-777 Poznań.
Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Pliki cookies (tzw. ciasteczka) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

  • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie struktury i zawartości tych stron;
  • utrzymania sesji Użytkownika Serwisu
  • identyfikowania źródła, z jakiego Użytkownik trafił na stronę internetową

W ramach Serwisu stosowane są trzy zasadnicze rodzaje plików cookies:

  • sesyjne (session cookies) – są plikami tymczasowymi, przechowywanymi na urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej);
  • stałe (persistent cookies) – pliki cookies, które przechowywane są na urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika;
  • cookies podmiotów zewnętrznych (third parties cookies) – to pliki pochodzące np. z serwerów firm i dostawców usług współpracujących z właścicielem danej strony internetowej.

W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

  • "niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  • "wydajnościowe" pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  • "funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  • W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika.
  • Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu.
  • Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
    Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  • Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  • Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji "Pomoc" w menu przeglądarki internetowej.
Poprzedni projekt

ERGO Hestia

PGNiG Termika

Następny projekt