Dla ERGO Hestii przygotowaliśmy portal crowdsourcingowy Forum Idei. Nasze zaangażowanie zaowocowało rozpoczęciem regularnej współpracy przy realizacji wielu projektów interaktywnych. W ramach obsługi bieżącej dostarczyliśmy naszemu Klientowi nowoczesne serwisy internetowe spełniające oczekiwania użytkowników.
Klient

Klient

ERGO Hestia, polska grupa towarzystw ubezpieczeniowych z siedzibą w Sopocie. Jest to największa polska firma ubezpieczeniowa w gronie ubezpieczycieli powstałych po 1989 roku. Oferuje ubezpieczenia dla przemysłu, małego i średniego biznesu oraz dla klientów indywidualnych – zarówno w zakresie ochrony majątku, jak i życia.

screen frame
screen fixed

Wyzwanie

Naszym zadaniem było dostarczenie innowacyjnego narzędzia umożliwiającego stały kontakt ze społecznością Firmy. Zaprojektowany serwis społecznościowy miał umożliwiać klientom m.in. dodawanie pomysłów, zarządzanie własnym kontem, uczestnictwo w dyskusjach.

Rozwiązanie

Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od przeprowadzenia warsztatów z osobami odpowiedzialnymi za procesy w Firmie oraz potencjalnymi użytkownikami serwisu. Następnie opracowaliśmy koncepcję platformy oraz klikalną makietę funkcjonalną. Na bazie projektu funkcjonalnego zaprojektowaliśmy kilkadziesiąt unikalnych szablonów podstron i elementów interaktywnych.

Serwis został wdrożony responsywnie opierając się na naszym autorskim rozwiązaniu Crafton CMS, dostosowanym całkowicie do założeń projektu.

UX UX
image
image

Rezultaty

W efekcie zaprojektowaliśmy i dostarczyliśmy intuicyjną oraz funkcjonalną platformę społecznościową. Zarejestrowani użytkownicy mogą pobudzić swoją kreatywność i zgłaszać nowatorskie pomysły związane z ofertą produktową, usługami czy procesami dotyczącymi
m.in. obsługi klienta. Rosnąca w siłę społeczność Forum Idei ocenia najbardziej interesujące pomysły inwestując w nie zdobyte wcześniej punkty, zaprasza znajomych do głosowania oraz prowadzi dyskusje. W ramach współpracy z ERGO Hestią stale pracujemy nad rozwojem Forum Idei oraz przygotowujemy i wdrażamy nowe funkcjonalności dla użytkowników.

  • photo 0
  • photo 1
  • photo 2
  • photo 3
  • photo 4
  • photo 5
  • photo 6

Zakres

  • Opracowanie architektury informacji
  • Przygotowanie makiet funkcjonalnych
  • Projektowanie graficzne
  • Wdrożenie serwisu internetowego
  • Copywritting
  • Branding
  • Responsive Web Design
  • Badania z użytkownikami
  • Doradztwo technologiczne
  • Obsługa powdrożeniowa
  • Hosting

Data realizacji: sierpień 2015 - styczeń 2016

UI UI

Projekt w liczbach

10 000 aktywnych użytkowników

4 000 zgłoszonych pomysłów

8% wzrost NPS, czyli wskaźnika kondycji marki
“Profesjonalizm we współpracy z firmą Crafton objawiał się wysoką responsywnością pracowników, daleko posuniętą elastycznością, otwartością na propozycje i zmiany oraz dużym zaangażowaniem w realizację projektu.”

Maciej Kuźmicz

Dyrektor Biura Komunikacji
Klient

Klient

ERGO Hestia w swojej strategii marketingowej stawia na dialog. Działania ubezpieczyciela, poza informowaniem o ofercie produktowej, opierają się na generowaniu korzyści płynących z wartości dodanej. ERGO Hestia podąża za zmieniającymi się trendami oraz regularnie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Internautów z coraz nowszą inicjatywą.

screen frame
screen

Wyzwanie

Do naszych kluczowych zadań należy opracowywanie koncepcji, projektowanie graficzne oraz wdrażanie serwisów internetowych oraz aplikacji dedykowanych do mediów społecznościowych. Nadrzędnym celem naszej współpracy jest dostarczanie kreatywnych projektów wpisujących się w strategię marketingową Klienta, dbając przy tym o pozytywne doznania użytkownika (User Experience)

Rozwiązanie

W ramach bieżącej obsługi interaktywnej dla Ergo Hestii wdrożyliśmy m.in. następujące projekty:

Mam Wyzwanie – wspólne przedsięwzięcie Ergo Hestii i Tomka Kowalskiego (zwycięzcy programu Must Be The Music) związane z zainicjowaną akcją społeczną pod nazwą #MamWyzwanie. Celem akcji jest pokazanie, że powrót do zdrowia po ciężkim wypadku jest możliwy, o czym Tomek informuje na blogu.

Rzecznik Klienta – innowacyjny na polskim rynku ubezpieczeń projekt umożliwiający użytkownikom kontakt z Rzecznikiem Klienta Grupy Ergo Hestia w celu rozwiązania problemu lub uzyskania rady w czasie rzeczywistym.

You Can Drive – serwis promujący produkt ubezpieczeniowy skierowany do młodych kierowców. Do dyspozycji użytkowników oddano m.in. interaktywny kalkulator obliczania wysokości składki ubezpieczenia, formularz zgłaszania szkody oraz kompendium wiedzy bezpiecznej jazdy.

UX UX
image
image

Rezultaty

W efekcie współpracy z ERGO Hestią dostarczyliśmy nowoczesne i unikalne na rynku ubezpieczeń serwisy internetowe generujące wymierne korzyści. Zalicza się do nich m.in. blog dedykowany akcji #MamWyzwanie oraz serwis kontaktowy Rzecznika Praw Klienta, którego Ergo Hestia powołała jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce. Dostarczając naszemu Klientowi funkcjonalne serwisy internetowe angażujące użytkowników w wyrażanie swojej opinii, czerpanie wiedzy oraz korzystanie z wygodnych narzędzi interaktywnych sprawiamy, że sukcesywnie zostaje umacniany wizerunek Ubezpieczyciela jako firmy traktującej priorytetowo wysoki poziom satysfakcji klienta.

Rozwiązania stosowane w naszych projektach bezpośrednio przekładają się na aktywizację działań promocyjnych Klienta on-line, co wpływa na uzyskanie lepszych efektów sprzedażowych. Wszystkie przygotowane projekty zostały wdrożone responsywnie, dzięki czemu są wygodne w przeglądaniu także dla użytkowników urządzeń mobilnych.

  • photo 0
  • photo 1
  • photo 2
  • photo 3
  • photo 4

Zakres

  • Opracowanie architektury informacji
  • Przygotowanie makiet funkcjonalnych
  • Projektowanie graficzne
  • Wdrożenie serwisu internetowego
  • Responsive Web Design
  • Doradztwo technologiczne
  • Obsługa powdrożeniowa
  • Przygotowanie aplikacji Facebook
  • Hosting

Data realizacji: październik 2014 - obecnie

UI UI

Projekt w liczbach

17 wdrożonych serwisów internetowych

67% średni wzrost współczynnika konwersji

>100 000 linii kodu
“Sprawna komunikacja w ramach realizacji projektu pozwoliła na bardzo szybkie wdrożenie serwisu, który został przyjęty bez zastrzeżeń.”

Maciej Kuźmicz

Dyrektor Biura Komunikacji
Crafton CEO - poznajmy się Crafton CEO - poznajmy się
Aha, a tak przy okazji: korzystając z tej
strony akceptujesz
politykę cookies. OK
Piotr Kulczycki
managing director

Porozmawiaj z nami o swoim projekcie

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka dotyczy plików cookies i odnosi się do stron internetowych ("Serwis"), których operatorem jest Crafton z siedzibą przy Ul. Woźnej 14/7, 61-777 Poznań.
Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Pliki cookies (tzw. ciasteczka) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

  • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie struktury i zawartości tych stron;
  • utrzymania sesji Użytkownika Serwisu
  • identyfikowania źródła, z jakiego Użytkownik trafił na stronę internetową

W ramach Serwisu stosowane są trzy zasadnicze rodzaje plików cookies:

  • sesyjne (session cookies) – są plikami tymczasowymi, przechowywanymi na urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej);
  • stałe (persistent cookies) – pliki cookies, które przechowywane są na urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika;
  • cookies podmiotów zewnętrznych (third parties cookies) – to pliki pochodzące np. z serwerów firm i dostawców usług współpracujących z właścicielem danej strony internetowej.

W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

  • "niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  • "wydajnościowe" pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  • "funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  • W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika.
  • Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu.
  • Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
    Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  • Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  • Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji "Pomoc" w menu przeglądarki internetowej.
Poprzedni projekt

Photler

Clubmed

Następny projekt