ERGO Hestia, polska grupa towarzystw ubezpieczeniowych z siedzibą w Sopocie. Jest to największa polska firma ubezpieczeniowa w gronie ubezpieczycieli powstałych po 1989 roku. Oferuje ubezpieczenia dla przemysłu, małego i średniego biznesu oraz dla klientów indywidualnych – zarówno w zakresie ochrony majątku, jak i życia.
Naszym zadaniem było dostarczenie innowacyjnego narzędzia umożliwiającego stały kontakt ze społecznością Firmy. Zaprojektowany serwis społecznościowy miał umożliwiać klientom m.in. dodawanie pomysłów, zarządzanie własnym kontem, uczestnictwo w dyskusjach.
Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od przeprowadzenia warsztatów z osobami odpowiedzialnymi za procesy w Firmie oraz potencjalnymi użytkownikami serwisu. Następnie opracowaliśmy koncepcję platformy oraz klikalną makietę funkcjonalną. Na bazie projektu funkcjonalnego zaprojektowaliśmy kilkadziesiąt unikalnych szablonów podstron i elementów interaktywnych.
Serwis został wdrożony responsywnie opierając się na naszym autorskim rozwiązaniu Crafton CMS, dostosowanym całkowicie do założeń projektu.
W efekcie zaprojektowaliśmy i dostarczyliśmy intuicyjną oraz funkcjonalną platformę społecznościową. Zarejestrowani użytkownicy mogą pobudzić swoją kreatywność i zgłaszać nowatorskie pomysły związane z ofertą produktową, usługami czy procesami dotyczącymi
m.in. obsługi klienta. Rosnąca w siłę społeczność Forum Idei ocenia najbardziej interesujące pomysły inwestując w nie zdobyte wcześniej punkty, zaprasza znajomych do głosowania oraz prowadzi dyskusje. W ramach współpracy z ERGO Hestią stale pracujemy nad rozwojem Forum Idei oraz przygotowujemy i wdrażamy nowe funkcjonalności dla użytkowników.
Data realizacji: sierpień 2015 - styczeń 2016
ERGO Hestia w swojej strategii marketingowej stawia na dialog. Działania ubezpieczyciela, poza informowaniem o ofercie produktowej, opierają się na generowaniu korzyści płynących z wartości dodanej. ERGO Hestia podąża za zmieniającymi się trendami oraz regularnie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Internautów z coraz nowszą inicjatywą.
Do naszych kluczowych zadań należy opracowywanie koncepcji, projektowanie graficzne oraz wdrażanie serwisów internetowych oraz aplikacji dedykowanych do mediów społecznościowych. Nadrzędnym celem naszej współpracy jest dostarczanie kreatywnych projektów wpisujących się w strategię marketingową Klienta, dbając przy tym o pozytywne doznania użytkownika (User Experience)
W ramach bieżącej obsługi interaktywnej dla Ergo Hestii wdrożyliśmy m.in. następujące projekty:
Mam Wyzwanie – wspólne przedsięwzięcie Ergo Hestii i Tomka Kowalskiego (zwycięzcy programu Must Be The Music) związane z zainicjowaną akcją społeczną pod nazwą #MamWyzwanie. Celem akcji jest pokazanie, że powrót do zdrowia po ciężkim wypadku jest możliwy, o czym Tomek informuje na blogu.
Rzecznik Klienta – innowacyjny na polskim rynku ubezpieczeń projekt umożliwiający użytkownikom kontakt z Rzecznikiem Klienta Grupy Ergo Hestia w celu rozwiązania problemu lub uzyskania rady w czasie rzeczywistym.
You Can Drive – serwis promujący produkt ubezpieczeniowy skierowany do młodych kierowców. Do dyspozycji użytkowników oddano m.in. interaktywny kalkulator obliczania wysokości składki ubezpieczenia, formularz zgłaszania szkody oraz kompendium wiedzy bezpiecznej jazdy.
W efekcie współpracy z ERGO Hestią dostarczyliśmy nowoczesne i unikalne na rynku ubezpieczeń serwisy internetowe generujące wymierne korzyści. Zalicza się do nich m.in. blog dedykowany akcji #MamWyzwanie oraz serwis kontaktowy Rzecznika Praw Klienta, którego Ergo Hestia powołała jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce. Dostarczając naszemu Klientowi funkcjonalne serwisy internetowe angażujące użytkowników w wyrażanie swojej opinii, czerpanie wiedzy oraz korzystanie z wygodnych narzędzi interaktywnych sprawiamy, że sukcesywnie zostaje umacniany wizerunek Ubezpieczyciela jako firmy traktującej priorytetowo wysoki poziom satysfakcji klienta.
Rozwiązania stosowane w naszych projektach bezpośrednio przekładają się na aktywizację działań promocyjnych Klienta on-line, co wpływa na uzyskanie lepszych efektów sprzedażowych. Wszystkie przygotowane projekty zostały wdrożone responsywnie, dzięki czemu są wygodne w przeglądaniu także dla użytkowników urządzeń mobilnych.
Data realizacji: październik 2014 - obecnie