Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG) to największa spółka w Polsce zajmująca się poszukiwaniem i wydobywaniem gazu ziemnego i ropy naftowej. PGNiG TERMIKA jest właścicielem kilku elektrociepłowni w Warszawie, dostawcą taniego ogrzewania na terenie Warszawy i Pruszkowa, odbiorcą biomasy, a także organizatorem wielu kampanii informacyjno-edukacyjnych.
Naszym zadaniem było dostarczenie nowoczesnego i funkcjonalnego serwisu internetowego generującego pozytywne doznania użytkowników. Ma on realizować funkcje wizerunkowe, informacyjne oraz sprzedażowe. Jednym z kluczowych wymogów projektowych jest podkreślenie bogatej działalności Firmy z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Przed przystąpieniem do prac nad projektem graficznym przeprowadziliśmy dokładną analizę poprzedniego serwisu internetowego www.pgnig.termika.pl. Na bazie otrzymanych wyników zoptymalizowaliśmy ścieżki użytkowników oraz zaprojektowaliśmy logiczną strukturę treści. Wyróżnia się ona funkcjonalnym i spójnym układem. Następnie rozpoczęliśmy projektowanie graficzne.
Uwzględniając szeroką grupę docelową serwisu skupiliśmy się na wypracowaniu uniwersalnych rozwiązań dostosowanych do wszystkich użytkowników (m.in. obecnych i potencjalnych klientów, partnerów biznesowych, mediów). Dostarczony projekt graficzny charakteryzował się dużą ilością zdjęć i interaktywnych modułów funkcjonalnych (m.in. panele produktowe, dedykowane moduły informacyjne, rozbudowana sekcja kontakt) czyniących korzystanie z serwisu, jak najbardziej wygodnym i atrakcyjnym dla użytkownika.
Serwis został wdrożony responsywnie w oparciu o najnowszą wersję zaawansowanego systemu zarządzania treścią Drupal 8.
Realizacja projektu dla PGNiG TERMIKA poskutkowała uruchomieniem nowoczesnego wizerunkowego serwisu internetowego. Został on stworzony z myślą o różnorodnej grupie docelowej. Wykorzystane funkcjonalności i prezentowane treści są proste w odbiorze dla szerokiego grona Internautów. Projekt graficzny bazujący na kontrastujących barwach odświeżył wizerunek marki oraz nadał serwisowi nowoczesnego charakteru.
Dokładnie przemyślana architektura informacji przyczyniła się do wzrostu użyteczności serwisu oraz prostoty odnajdywania treści. Klient indywidualny znajdzie wszystkie niezbędne informacje produktowe w dedykowanej sekcji Strefa Klienta, a partner biznesowy zapozna się z obszarami otwartymi na kooperację w zakładce Współpraca. Sekcja prezentująca aktywność PGNiG z zakresu CSR podkreśliła społeczną działalność Firmy, co bezpośrednio przyczynia się do umacnianiania pozytywnego wizerunku marki.
Data realizacji: sierpień 2015 - obecnie