Crafton jak zawsze w czołówce rankingu agencji Media & Marketing Polska
1 lipca 2018
Co roku przed wakacjami Media & Marketing Polska publikuje wyniki badania klientów agencji interaktywnych prowadzonych przez Kantar Millward Brow.
W ostatnim badaniu przeprowadzonym wiosną tego roku ankieterzy prosili o ocenę współpracy z agencjami w 2017 roku. Próba stanowiła blisko 5 tys. osób.
Już od pięciu lat co roku zajmujemy najwyższe miejsca we wszystkich kategoriach! W tym roku dalej poprawiamy wyniki i jak zawsze zajmujemy pozycje mocno powyżej średniej polskich agencji interaktywnych.
W najnowszym badaniu Crafton uplasował się na pierwszej pozycji w sześciu kategoriach:
- Ma dobrą opinię w branży
- Oferuje obsługę w kanale mobilnym
- Przestrzega zasad etyki zawodowej
- Rozumie brief
- Zna kategorię produktową i jej sytuację rynkową
- Rozumie ideę zintegrowanej komunikacji
Również cieszą nas drugie noty w ocenach wśród wszystkich badanych agencji na wymiarach:
- Usługi agencji są warte pieniędzy, które jej płacimy
- Współpracuje z nami w rozwiązywaniu problemów marketingowych
Natomiast w kategoriach "Zadowolenie ze współpracy z agencją” oraz "Zadowolenie z obsługi klienta” otrzymaliśmy trzecie najwyższe noty wśród wszystkich agencji biorących udział w badaniu.
Jak co roku tak dobre wyniki motywują nas do jeszcze cięższej pracy dla naszych klientów!

