Wyniki badania satysfakcji klientów agencji interaktywnych
27 czerwca 2014
Instytut Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Magazynu Media & Marketing Polska przygotował kolejną edycję badania satysfakcji klientów agencji interaktywnych działających w Polsce.
Znaleźliśmy się w grupie najlepiej ocenianych agencji, które zostały zakwalifikowane do badania. W poszczególnych badanych parametrach poprawiamy wyniki z zeszłego roku. Respondenci ocenili Nas bardzo wysoko w następujących kategoriach:
Pierwsze miejsce:
Oceny osób, z którymi współpracowaliśmy przy okazji niedawno zakończonych projektów są dla nas cenną wskazówką na jakie elementy powinniśmy szczególnie zwrócić uwagę. Porównanie z największymi agencjami działającymi w Polsce jest pokazuje, że jesteśmy solidnym i godnym zaufania partnerem, który stale podnosi poziom świadczonych usług.
Znaleźliśmy się w grupie najlepiej ocenianych agencji, które zostały zakwalifikowane do badania. W poszczególnych badanych parametrach poprawiamy wyniki z zeszłego roku. Respondenci ocenili Nas bardzo wysoko w następujących kategoriach:
Pierwsze miejsce:
- "Usługi agencji są warte pieniędzy jakie jej płacimy"<
- "Projekty zrealizowane przez agencję są skuteczne"
- "Agencjawspółpracuje w zakresie rozwiązywania problemów marketingowych"
- "Przestrzega zasad etyki zawodowej"
- "Zadowolenie z kreacji i produkcji agencji"
- "Zadowolenie ze strategii, badań oraz analiz przeprowadzonych przez agencję"<
- "Agencja ma dobrą opinię wśród osób z branży"
- "Agencja informuje jasno i szczegółowo w jaki sposób wydawany jest budżet"
- "Zadowolenie ze współpracy z agencją"
- "Zadowolenie z obsługi Klienta"<
Oceny osób, z którymi współpracowaliśmy przy okazji niedawno zakończonych projektów są dla nas cenną wskazówką na jakie elementy powinniśmy szczególnie zwrócić uwagę. Porównanie z największymi agencjami działającymi w Polsce jest pokazuje, że jesteśmy solidnym i godnym zaufania partnerem, który stale podnosi poziom świadczonych usług.