Blog

Wysoka pozycja agencji Crafton w badaniu satysfakcji klientów agencji interaktywnych

28 czerwca 2013

Instytut Millward Brown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Media & Marketing Polska" przeprowadził badanie satysfakcji klientów agencji interaktywnych w minionym roku. Agencja Crafton po raz pierwszy zakwalifikowała się do badania. W najważniejszych kategoriach nasza agencja uplasowała się w ścisłej czołówce.
"Dynamika przychodów, długa lista nowych klientów i wysokie oceny w badaniu wskazują na dobrą kondycję agencji." - czytamy w raporcie.
W kategorii "Zadowolenie z obsługi klienta" agencja Crafton zajęła pierwsze miejsce wśród wszystkich polskich agencji interaktywnych!
W jednej z najważniejszych kategorii "Zadowolenie ze współpracy z agencją" zajęliśmy ex aequo drugie miejsce.
W kategorii "Czy polecił(a)by Pan(i) agencję swojemu przyjacielowi?" zajęliśmy ex aequo czwarte miejsce wśród wszystkich agencji.
Kolejna bardzo ważna z punktu widzenia klientów kategoria w której zajęliśmy drugie miejsce to "Skuteczność projektów agencji".
Nasi klienci docenili również przestrzeganie przez nas zasad etyki zawodowej, zadowolenie z kreacji i produkcji oraz zrozumienie briefu.
Bardzo cieszy nas satysfakcja naszych klientów i motywuje do dalszej pracy!